Receptionist med hög servicekänsla
7A Business center
Är du en utåtriktad och relationsbyggande person som gillar att skapa kundupplevelser utöver det förväntade? Då kan detta vara tjänsten för dig. Som receptionist är du ”spindeln i nätet” och skapar den professionella, personliga och trivsamma miljö som är 7A:s signum. Du är kontakten för våra kunder och besökare och en av 7A:s viktigaste ambassadörer. Är du en initiativrik person som har ett genuint intresse för att ge riktigt bra service är du varmt välkommen att söka tjänsten hos oss. Som anställd hos 7A blir du en del av en dynamisk och expansiv organisation.
Vår verksamhet och vision
Sedan lokalerna på Strandvägen 7A började ta form i januari 2006 har den ursprungliga visionen, bit för bit, blivit sann. Det som då var ett våningsplan på Strandvägen med uthyrda kontorsplatser är idag tre av Stockholms mest exklusiva kontors- och konferensanläggningar. Vår vision är ”att skapa en upplevelse utöver det förväntade”. Det gör vi genom att arbeta målinriktat för att skapa en personlig, proffsig och hållbar miljö där goda affärer förenas med hjärta och värme.
Om tjänsten
Tjänsten som receptionist på 7A ställer höga krav på att du självständigt klarar att sköta hanteringen av den service som utgår från receptionen. Du arbetar i team med platschef och ansvarar för att ta emot besökare och hyresgäster i receptionen, hänvisa gästerna rätt och svara på frågor. Du ansvarar även för uthyrning av mötesrum och är en viktig medspelare till försäljningsgruppen. Tjänsten innefattar också administrativa uppgifter såsom debiteringar, hantering av passersystem samt uppdatering av rutiner och mallar.
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet från tidigare receptionsarbete och har god servicevana. Du har mycket god förmåga att skapa struktur och kan självständigt arbeta med administrativa uppgifter. Hög social kompetens och en vilja att skapa och bygga relationer är avgörande för att du ska trivas i rollen, då arbetsuppgifterna innebär mycket kundkontakt både externt och internt. Som person är du förtroendeingivande, har ett prestigelöst förhållningssätt och är öppen för att lära nytt. Samtidigt som du är en lagspelare har du förmågan att självständigt planera och prioritera dina arbetsuppgifter på daglig basis och ditt sinne för detaljer är väl utvecklat.
Mycket god datorvana (MS Office) samt goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Det är också meriterande om du har intresse och vana av digital utveckling, som kommer att vara en del i ditt arbete. Varmt välkommen med din ansökan!
Jobb: Receptionist
Plats/Organisation: 7A Sevena AB
Arbetstid: Heltid, dagtid
Kontaktperson
Eva Bloch, Culture Manager
eva@7a.se
08–586 107 24
Ange i ansökan att du sett annonsen på Besöksliv. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook.