Heltidstjänst som Inhouse Sales representant med start omgående.
Biz Apartment
Biz Apartment är en kedja med tre lägenhetshotell. Vi har totalt 450 hotellägenheter och fem konferenslokaler. Vi lägger stor vikt i personligt bemötande då vår policy är att få våra gäster att känna sig som hemma hos oss.
Just nu söker vi:
-Heltidstjänst som Inhouse Sales representant med start omgående.
Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:
- Löpande hantering av bokningar och logiförfrågningar
- Hantering och planering av konferensförfrågningar
- Hantering och planering av gruppförfrågningar
- Support till receptionerna
- Fakturahantering
- Ansvara för de dagliga justeringarna kring priser och tillgänglighet
- Uppföljning av tidigare kunder/gäster
Rollen utmanar dig och erbjuder dig en arbetsmiljö fylld av ambition och kamratskap.
Hos oss får du ett varierande och självständigt arbete med stort ansvar. Du är flexibel och har förmåga att ta egna initiativ.
- Du är en person som tycker om att ge god service med personlig touch och många leenden.
- Det är varierande arbetsuppgifter som kräver att du är flexibel och har förmåga att lösa problem på bästa sätt.
- Du är strukturerad med god planeringsförmåga samt förmågan att kunna hålla många bollar i luften.
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska.
- Kunskaper i HotSoft är en merit.
Är det dig vi söker?
Välkommen med din ansökan till: micaela.krook@bizapartment.se (070-2229806)
Ansökningar tas emot per E-post. Urval och intervjuer sker löpande så vi ser fram emot att få din ansökan snarast.