Projektadministratör
Hoist Group
Vill du arbeta för ett globalt företag i en administrativ roll där vi driver projekt med de senaste lösningarna inom IT och teknik?
Hoist Group behöver förstärkning till projektteamet och söker därför en projektadministratör. I denna roll blir du en nyckelperson. Du ansvarar för administrationen kring projekten och samarbetar med projektledaren gällande leverantörsfakturering, tidrapportering, hantering av serviceavtal. Som projektadministratör medverkar du till förbättringar i flöden och processer.
Din kompetens
- Du har minst ett års erfarenhet av arbete inom projekt- och/eller administration.
- Du har god ekonomisk förståelse och gillar att arbeta med detaljer och siffror.
- Du trivs med att utveckla rutiner och processer.
- Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Vi ser gärna att du har erfarenhet från affärssystemet Pyramid. Det är meriterande om du har erfarenhet från hotellbranschen.
Din personlighet
Som person är du strukturerad, självgående och tillmötesgående. Du är dessutom noggrann och har en mycket god prioriteringsförmåga vilket är viktigt i ditt dagliga arbete. Du är hjälpsam, tar initiativ och ser förbättringsmöjligheter i ett snabbt växande företag.
Vad vi erbjuder
Här har du stora möjligheter att utvecklas såväl personligt som professionellt och hitta spännande karriärvägar både nationellt och internationellt. Vi erbjuder en arbetsplats där engagemang och innovation är ledord och där vi samarbetar med varandra mellan avdelningar och över landsgränser för att fortsätta driva vår utveckling framåt. Vi främjar intern rörlighet och har många bra exempel på anställda som arbetat inom företaget länge och utvecklats under vår expansiva resa. För oss är det viktigt att ha roligt på jobbet!
Start: Så snart som möjligt
Omfattning: Heltid, tillsvidare. (projekt anställning 1½ år)
Lön/villkor: Enligt överenskommelse. Kollektivavtal.
Placering: Solna
Kontaktpersoner: Mats Håkansson, ISS manager 08 555 686 42