Säljande konferensvärd till Näringslivets Hus
Näringslivets Hus
Sabis (Slagteriaktiebolaget i Stockholm) är ett familjeföretag grundat 1874. Vi vill skapa Sveriges bästa kundupplevelser inom mat och möten! Sabis har tre affärsområden: SABIS BUTIKER med fem matbutiker, SABIS RESTAURANG & DELI med 25 restauranger och 10 caféer samt SABIS HOTELL & MÖTEN med tre hotell och två dagkonferensanläggningar. Vi omsätter ca 1 miljard SEK och företaget har idag ca 600 medarbetare. Sabis blev utsedd till Sveriges fjärde bästa arbetsgivare av våra medarbetare i Universums undersökning 2017. För mer information besök: www.sabis.se
Näringslivets Hus är en konferensanläggning som ligger på Östermalm och utöver konferensverksamheten bedriver vi en restaurangverksamhet som serverar omkring 350 dagens lunch. Vi har en egen konferensverksamhet med 13 konferenslokaler, 2 ljusgårdar och 3 matsalar där vi kan servera upp till 300 konferensluncher/middagar/mingel etc. Vår arbetsgrupp består av ca 23 personer fördelat på konferens, restaurang och kök. Vi har även ett café, som serverar ytterligare 70 luncher varje dag. Vi arbetar efter våra grundvärderingar: alltid nöjd kund, ansvar och respekt.
Om rollen
Nu söker vi en säljande konferensvärd, ett riktigt kundproffs till vårt team! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att säkerställa att våra gäster får det bästa mottagandet, service, blir nöjda och att de återvänder till oss. Det innefattar bland annat;
– Uppkoppling av konferensutrustning
– Receptionsmottagning
– Service under pågående konferens
– Möblering, kassahantering och iordningsställande av konferenslokalerna inför ankomst.
Vi uppskattar om du har ett brinnande intresse och kunnande om teknisk och digital utveckling! Du arbetar nära våra mötesansvariga och övriga kundproffs i teamet för att gästerna ska få en så bra kundupplevelse som möjligt när de är hos oss. Tillsammans har ni hand om visningar för våra gäster inför deras konferenser.
Din profil
Vi ser att du har minst 2 års erfarenhet av konferensverksamhet och bokningssystem. Det är även viktigt att du är medveten om verksamhetens försäljning, är öppen, närvarande och glad. Men även flexibel, prestigelös och kvalitetsmedveten. Du är lyhörd inför gästernas behov och har inga problem med att rycka in där det behövs. Hos oss är kundens upplevelse det som avgör! Vi vill att alla gäster ska känna sig sedda och välkomna, att de kan lita på oss och att vi bidrar med glädje.
Ansökan
Tillträde 15 september 2019. Tjänsten är på heltid och vi arbetar med årsarbetstid. Hos oss har vi en tydlig hög- & lågsäsong där vi arbetar med schemaläggning utefter behov. Vi har vi stängt 6 veckor under sommaren och 2 veckor vid jul & nyår. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Mötesansvarig Märtha Hamilton, 08-522 061 14.
Välkommen med din ansökan snarast! Ansökningar behandlas löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.