Ekonomiassistent
Hotel Rival
Vill du bli en del av ett av Stockholms mest spännande hotell? Hotel Rival AB söker nu en ekonomiassistent.
Hotel Rival på Mariatorget i Stockholm är ett privatägt boutiquehotell som öppnade hösten 2003. Hotellet har 99 designade hotellrum, Watson´s Bar, Rivals Bistro, Cocktailbar samt Tavernan. Hotel Rival erbjuder 3 konferenslokaler och en salong för teater, konserter och underhållning med plats för 735 personer. På Hotel Rival blandas hotellgäster, södermalmare, stockholmare och besökare i en skön blandning.
Egenskaper vi efterfrågar
• Strukturerad och självständig. Noggrann och tydlig i ditt arbete.
• Lyhörd och kommunikativ – du är utåtriktad och trivs med att stötta kollegor inom olika avdelningar.
Kvalifikationer
• Drivande, initiativrik och en god pedagog.
• Du är en van användare av ekonomisystem samt har goda kunskaper i Excel.
• Du har god dokumenterad erfarenhet från liknande arbete, ett plus om du har branschvana.
Arbetsuppgifter
• Löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra, momsredovisning,
• Kontoavstämningar, månadsbokslut, bokslutsarbete, viss projektredovisning.
System vi arbetar med
Mews hotellsystem, Trivec restaurangsystem, Hogia affärssystem, Caspeco lönesystem. PC och Office-paketet.
Vi erbjuder en kreativ och inspirerande arbetsmiljö på ett av Stockholms mest älskade hotell. Här blir du en del av ett team som värdesätter samarbete, utveckling och trivsel. Vi har kollektivavtal genom Unionen. Tjänsten är på 100% och med tillträde i februari-mars 2025.
Ansökan och kontakt
Ansökan mailar du till ekonomichef Malin Schönhoff på malin.schonhoff@rival.se
Vi behandlar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Läs mer om oss på www.rival.se – vi ser fram emot att höra ifrån Dig!
Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook