Service Host
7A Sevena Conference & Event
Vi söker en ny härlig kollega som kan täcka upp i rollen som Service Host när vår ordinarie medarbetare går på föräldraledighet. Drivs du lika mycket av att ge bästa möjliga bemötande och gästservice, som av att vara en lagspelare som bidrar till att det blir kul på jobbet – då kan detta vara något för dig!
Vår vision och vår verksamhet
7A driver fyra anläggningar i centrala Stockholm och sedan starten 2006 har vi fokuserat på att ta hand om våra gäster på allra bästa sätt. Våra gäster väljer oss främst för vårt bemötande, våra centrala lägen och för att de känner sig trygga med vår höga kunskap och professionalitet. All information om vilka vi är och vad vi gör hittar du här. Vår kultur bygger på omtanke, engagemang och glädje och vår vision är att skapa en upplevelse utöver det förväntade genom att också vara personliga, välkomnande och innovativa.
Om tjänsten
Arbetet innebär att se till att våra gäster får bästa möjliga bemötande och service och att skapa en upplevelse utöver det förväntade för varje mötes-/eventdeltagare. Du är med i genomförandet i allt från det lilla mötet till det riktigt stora eventet och i arbetsuppgifterna ingår servering vid lunch, fika, mingel och middagar samt att förbereda och ställa i ordning våra lokaler före och efter eventen.
Vi söker dig som
• verkligen tycker om att möta människor och skapa bästa möjliga service- och gästupplevelser
• är självgående, ser vad som behöver göras och tar ansvar för att det blir gjort
• gillar att arbeta i team tillsammans med engagerade kollegor, ofta i högt tempo
• kan och vill arbeta delvis oregelbundna tider
Vi erbjuder…
• arbetsplats i historiska lokaler i centrala Stockholm
• gemenskap och roliga kollegor med hög professionalitet och stort engagemang
Vad har du med dig?
• ett par års serveringskunskap från restaurang/konferens/event
• erfarenhet från serviceyrken och att möta gäster med höga krav
• god kunskap i svenska och engelska
Anställningsform: Vikariat, minst 1 år, tillträde snarast
Huvudarbetsplats: 7A Posthuset, Vasagatan 28, Stockholm
Sista ansökningsdatum: 7 april, men urval sker löpande, så skicka in ansökan direkt!
För ytterligare information vänligen kontakta
Eva Bloch, Culture Manager
Tel 08-586 107 24
Varmt välkommen med din ansökan!
Ange i ansökan att du sett annonsen på besoksliv.se. Se även alla våra lediga jobb på Besöksliv Jobb på Facebook