Annons
Annons

Till vår Front Office avdelning söker vi nu en Concierge       

Hotel Rival på Mariatorget i Stockholm är ett privatägt boutiquehotell som öppnade hösten 2003.  Hotellet har 99 designade hotellrum, rumservice, Bar & Bistro, Lobbybar, Cocktailbar samt Tavernan Rival. Hotel Rival erbjuder dessutom 4 konferenslokaler och en salong för 735 gäster. Här blandas hotellgäster, södermalmare, stockholmare och besökare i en skön blandning.

Vi behöver utöka vår personalstyrka och söker nu en ny stjärna till vårt team.

Vi värdesätter Din kompetens och förmåga att se saker med gästens ögon och att Du delar vår serviceidé. Vi sätter stort värde på Din personlighet och Din passion för serviceyrket.

Du är utåtriktad med glimten i ögat, positiv och är van vid ett högt tempo. Du är ordningsam och vet hur man arbetar snyggt och effektivt. Vi värdesätter även Din förmåga att kunna ta beslut, att samarbeta med de övriga avdelningar, att hålla god kontroll på säkerhet för gäster och personal.

Du är den första personen våra gäster möter när de anländer till hotellet och spelar därför en väldigt viktig roll för första intrycket. I rollen ingår bland annat att ta emot våra gäster i entrén, boka restauranger, parkera gästers bilar, bagagehantering, boka taxi, rums- och lokalvisningar samt avlasta receptionen och bokningen och se till att våra besökare får uppleva det allra bästa av Stockholm. För att trivas hos oss tror Vi att Du uppskattar hög kvalitet och arbetar lösningsorienterat.

Har Du Erhållit ”nycklar” dvs Les Clefs dór medlem och erfarenhet från conciergearbete så är detta till stor fördel.

FÖLJANDE KRÄVS FÖR CONCIERGE TJÄNSTEN

-Tidigare erfarenhet av hotellarbete, gärna från ett cityhotell.
-Att vara positiv med ett stort gästfokus och hög servicenivå
-Att vara flexibel, anpassningsbar och öppen för förändringar
-Att vara en god organisatör, som gärna tar självständigt ansvar

-Är glad, öppen och inte rädd att hugga i.

-Att assistera receptionen vid incheck, telefonsamtal och även ta bokningar.
-Stresstålighet och kreativitet, med förmåga att prioritera

-Intresse av vad som händer i Stockholm och dess närhet.

-Vara väl insatt i stadens utbud av restauranger, turistattraktioner, butiker, lokaltrafik, etc.
-Att vara lyhörd och uppmärksam med ständigt säkerhetstänk

-God samarbetsförmåga i gruppen samt med andra avdelningar på hotellet
-Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
-Datavana och grundläggande IT-kunskaper.
-Minst B-körkort med mycket god körvana.

-Du bör vara minst 25 år gammal.

Tjänsten är 100%, inklusive helger. Provanställning 6 mån. Intervjuer sker löpande.

Är Du den vi söker – skriv genast några rader om Dig själv och bifoga gärna Ditt CV, skicka till

Head of Operation & Sales Hala.michalak@rival.se

Läs mer om Hotel Rival och vår verksamhet på www.rival.se

Välkommen med Din ansökan!

Ansök här
Fler lediga jobb
Annons
Annons

Platsannonsera på Besöksliv

Söker du medarbetare från hotell och restaurangbranschen?

På besöksliv.se når du direkt personer med branscherfarenhet och kompetens i hela Sverige. Din platsannons publiceras i minst ett av våra nyhetsbrev. Vi har massor med nöjda och återkommande kunder, från alla delar av besöksnäringen.

Kontakta Informa på besoksliv@informa.se eller ring 08-34 03 02